5 sept. 2008

Dumnezeu nu ajuta ungurii !


Pentru mine este clara treaba. CFR-isti au facut pact cu diavolul, iar acuma suporta consecintele. Au adus unul dintre cei mai buni antrenori romani, dar l-au dat afara fara nici o remuscare. Sunt malefici!

"Ando o sa se pensioneze la CFR", spunea Arpad Paszkany acum o saptamana.

S-au afiliat si ei la un obicei prost, acela de a schimba antrenorul dupa cateva meciuri ratate. Habar nu au ce inseamna fotbal, nici Muresan nici Paszkany, pentru ca un astfel de gest il vor regreta amarnic. Sa vedem noi ce fac in Champions League! Vor merge bineinteles la cuparaturi, asa cum face si Steaua. Ca doar ce altceva sa faca ei acolo? Pacat de suporterii echipei care vor suferi pe pielea lor esecurile ce vor urma. Pentru ca sigur vor urma, fara nici o indoiala. Asta se intampla cand 2 habarnisti conduc destinul uni club de fotbal.

But wait! There's more!

Dupa ce l-au inlaturat pe Andone, am zis ca sigur vor aduce un antrenor mai cu renume. Am ramas stupefiat cand am vazut pe cine l-au ales. Un tip pe nume Trompeta. Sau Trombetta. Pula mea stie cum l-o chema si p'asta si din ce scorbura l-au scos. Cica era antrenor secund. Gata. Am ramas perplex! Adica il dai afara pe Andone si pui un secund. Ba astia chiar sunt dusi cu pluta? Ei nu stiu prima regula a fotbalului modern? Niciodata nu trebuie sa pui un antrenorul secund ca principal. E neprofesionist!

Dar timpul vindeca orice rana. Sa ne asteptam ca CFR sa prinda macar ultimul loc de UEFA in prezenta campanie, ca la podium nu are nici o sansa in starea asta.

Niciun comentariu: