4 sept. 2008

Ti-am pregatit cea mai faina celula!


La puscarie... Mitica, la puscarie! Ti-am pregatit cea mai faina celula! Doar pentru tine, dragule. Am tot indurat, ani de zile, abuzurile tale, dar, in sfarsit a sosit si momentul asta. Chiar credeai ca scapi si de data asta? Offff... Prostutule! Ai tot scapat pana acum dar ti-am venit de hac, exact atunci cand nu te asteptai. Incep sa plang de fericire... nu mai rezist. Ce bine ne este fara tine nici nu iti poti imagina. Dar te rog, te rog nu te intrista. Viata merge intotdeauna inainte. Sigur, acum esti intr-o casa noua. O celula simpatica. Dupa cate vezi, mi-am permis sa iti amenajez camera. Daca tot iti vei petrece restul vietii aici, ma gandeam sa infrumusetez locul asta. Sper ca nu te superi, sigur o sa-ti placa. Doar am facut-o din inima. Ai vazut posterul din colt? E echipa nationala. Nu ai reusit sa o distrugi dar macar o vei vedea mereu. Dar patul supraetajat l-ai observat? Stiu ca ai probleme cu spatele asa ca ti-am dat tie patul de jos. Nu vrem sa ai probleme cu sanatatea. Colegul tau de celula de abia asteapta sa te cunoasaca. El e inchis de vreo 20 de ani asa ca e foarte singur. Vezi pachetul de pe masa? Ia deschide-l. Ce e? Sunt zaruri de barbut. Ma gandeam sa iti ofer sansa sa practici sportul tau preferat, daca tot ai atata timp liber. Poza lui Mircea Sandu atarna triumfator pe perete. Zambeste prietenul tau, oare rade de tine? Nu crezi in asa ceva, doar e prietenul tau cel mai bun. Ai vazut hainele noi? De ce faci mutra asta? Nu iti plac? Imi pare rau dragule dar pe aici doar uniforme sa poarta. Lasa-ma sa te fac sa te simti mai bine. Ti-am pregatit o surpriza mare. Ia uita-te cine trece pe coridor. E un alt prieten drag, Ionut Lupescu. Florin Prunea vine si el. Uite, il vezi? E la capatul coridorului, iti face din mana. Vai... ce frumos! Mi-au dat lacrimile, dar sunt lacrimi de fericire. Familia s-a reunit, sunteti din nou impreuna. Gata. Trebuie sa plec ca ma emotionez si mai tare.

"Mitica de la liga este din nou in vizorul lui Ionut Lupescu. Presedintele ligii profesioniste de fotbal este acuzat ca ar fi influentat, in mai multe randuri, unii arbitri printre care si..." M-am trezit brusc! Sport.ro, ce dracu? Sunt stirile sportive de pe sport.ro. Doamne, nu. Vai de mine! Am visat? Doamne, a fost un vis. A fost un vis. Baga-mi-as pula sa-mi bag! Futu-i mortii ma-sii sa-i fut! A fost doar un vis. Ce pacat!

Niciun comentariu: