4 sept. 2008

PARCA L-AM MAI VAZUT UNDEVA?


Mircea Sandu. Raul din fotbalul romanesc. Seful mafiei din federatie. Puternic si pervers. Strasnic aparator al intereselor propri. Mare scula pe la UEFA. Si lista poate continua. Din pacate n-am nici timp nici chef sa-l mai descriu. As putea scrie romane! Un personaj malefic, in opinia mea, si mai rau, un personaj distrugator. Si totusi, parca l-am mai vazut pe undeva. Da, am o viziune. Seamana perfect cu unul dintre cei mai rai oameni in istorie. Un "most evil". Cine l-a pus pe prostul asta in functie? Raspuns: alti prosti! Beneficiaza in continuare de sprijin din partea majoritatii, cea ce il face asa de periculos. Are doua slugi de incredere: Prunea si Lupescu. Acestia il asculta dumnezeieste si il venereaza ca pe un idol. Da fratilor, acesta este Mircea Sandu. Raul intruchipat! Si totusi, parca l-am mai vazut pe undeva.

Niciun comentariu: